Nu igen med raske børn. :-) Med stearinlys på bordet på job. Masser af opgaver i vente. Sjove og kedelige... Strik i aften. Skolebestyrelsen i morgen. Æresport skal laves med søster og guldbryllup for mine forældre på torsdag. Gaven fra os er et stort foto af pigerne. Altså deres 4 børnebørn. Vi var en tur i skoven med en fotograf. Svært at vælge for der var mange fine imellem... Og så venter der da lige en efterårsferie ude i horisonten lige om lidt.
".... HER EN AF DAGENE....." er mit frirum til de ord der ikke flyver andre steder hen - og til at vise hvad der sker i mit liv både på den kreative front- og hvilke tanker der rører sig undervejs.. Velkommen til min hverdagsblog- for det er det her er mest af :-)


SIkke fantastisk gode fotos. Wow!
SvarSletTak liv, jeg håber også mine forældre bliver glade for det😃
Slet