Gå videre til hovedindholdet

Den perfekte dag...

Igår blev en dejlig fødselsdag, den startede med en fin gave iform af en ring som skulle byttes til en anden størrelse, så jeg måtte en tur ned i Randers midtby. For lige at komme på toilet endte jeg med at købe en latte og så og kiggede på festugens telte og nød solskinnet. 

På vej derfra stødte jeg  en garnbutik jeg ikke havde bemærket før, men da jeg temmeligt sjældent når ind i den gamle midtby kunne det nemt ske at jeg havde overset butikken, men nej den var kun en uge gammel... Og damerne roste min kjole og bød på kaffe... Og fortalte at de har strikkeaften hver tirsdag formiddag... Lige der hvor jeg har fri fra arbejde pt... Kunne det være bedre? Den ene i butikken så bekendt ud og pludselig gik det op for mig at det var Julia fra bloggen ålerusen, som nu er flyttet til Rønde, hvor garnbutikken tidligere har haft til huse... Hyggeligt at tale med en blogger man har fulgt og savnet efter at hun har holdt pause.. Hun fortalte at hun havde glemt sit pasword, men ville lave en ny blog.. Så det må jeg holde øje. 

Der skal nu også holdes øje med byens garngalleri på facebook for de kommer til at holde workshops med Sidsel sangild bl.a.... I Randers... Det falder vist på et tørt sted tror jeg, eller også har jeg bare noget strikkeliv til gode her i nærområdet..



Så skyndte jeg mig hjem og nød makrel og røræg til frokosten med purløg fra haven og mine forældre. Så gik turen til læsning i Århus med Pernille... Hovedårsagen til at jeg har fri tirsdage , og vores nabopige søde thit, kom med blomster og hendes mor med softice til dessert  terrassen.. Hvorfra vi holdt øje med solnedgangen..


I går var en dejlig dag..... Fyldt med dejlige stunder og skønne hilsner... Tak for dem alle!

Kommentarer

  1. Jamen så var det jo næsten som en ekstra fødselsdagsgave at opdage en garnbutik {;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep - Lona- det var næsten bedre end den elektriske fodfil jeg også fik i gave ;-) men iøvrigt ikke til at sammenligne :-)

      Slet
  2. Lyder som en helt fantastisk dag.
    Måske jeg må en tur til Randers og kigge på garnbutik en gang...

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør det Ketty- jeg har slet ikke været inde i dem der åbenbart er der endnu.. men mangler jo heller ikke garn ;-)

      Slet
  3. Det lyder som en fuldstændigt perfekt dag!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)