I får lige et link til en superfin perleskål jeg fandt på en dejlig blog igår... Det skal jeg bare prøve...
".... HER EN AF DAGENE....." er mit frirum til de ord der ikke flyver andre steder hen - og til at vise hvad der sker i mit liv både på den kreative front- og hvilke tanker der rører sig undervejs.. Velkommen til min hverdagsblog- for det er det her er mest af :-)

Det ligner et sjovt projekt - det skal jeg helt sikkert kigge nærmere på. Tak for tippet.
SvarSletK.h.
Christina
Kære Christina!
SletJa det skal prøves- måske allerede i weekenden :-)
vi fik startet fredag aften- men jeg tror vi prøver den udgave hvor man bare lægger perler på løst...
Slet