Gå videre til hovedindholdet

5 årsfødselsdags billedspam..


 
Der var rimelig gang i den forleden da der var 19 børnehavebørn til 5 årsfødselsdag- det var hyggeligt og det gik fint med den sukkerfrie forplejning som bestod af jordbærmilkshakes, pizzasnegle, pølsehorn, ´frugt og grøntsagsstænger og et par figenstænger som præmie i skattejagten


men nogle af børnene spurgte efter kage- og vi kunne godt have bagt nogle boller- det kunne have været hyggeligt til sidst.. men kommunenes kostpolitik er blevet kraftigt opstrammet her efter nytår- så det retter vi os selvfølgelig efter- slik og kage skal de nok få på et andet tidspunkt :-) 
Det føles dog lidt underligt at puste lys ud på et frugtfad . 

Opdatering. nu håber jeg I kan se foto.... forstår ikke helt hvorfor den ikke viser dem- det er når jeg blogger indlæg fra picassa at der nogen gange sker en fejl- men jeg kan selv se foto- lige meget om jeg går ind via Google chrome- hvor jeg kan se kommentarer og faste læsere eller om jeg går ind via almindelige internet browser- hvor jeg ikke kan se mine faste læsere.. hm- nogle gode råd... iøvrigt kan jeg ikke via almindelig internet browser få lov at kommentere på de blogs hvor kommentarmoderationen er på... mine kommentarer forsvinder bare- mens når jeg går på via google chrome så ltykkes det... usch...




Kommentarer

  1. Jeg kan desværre heller ikke se billederne...

    Kh. Irene

    SvarSlet
  2. Argh....! Prøv igen.
    Nåede lige at sætte mig godt til rette, gnide mig i hænderne og tænke højt: "jubiii billedspam!" Men ak, er i samme situation som de to ovenstående kommentatorer :) Det' en ommer!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. LIV- du behøver ikke gentage dig selv oveni de andre- har fattet det... :-) og hvad så nu kan I se skoven for bare træer ? :-)

    SvarSlet
  5. Tillyke med junior. Et ser smadder hyggeligt ud og dejligt at du servere sund som overholder kostpolitikken. Tror på det er sundt for børn at oplevet at man godt kan blive fejret/hygge sig uden der skal kage til...

    SvarSlet
  6. Tak Vera, du har helt ret.
    Og min foregående kommentar til Liv er kun for sjov, hvis nogen er i tvivl :-)

    SvarSlet
  7. Fin fest og gode billeder.

    SvarSlet
  8. LOL - ingen tvivl her! :)
    Havde ikke set, at den havde smidt min kommentar på 2 gange.
    Men NU kan jeg se billeder! Jubiii.... Hvor ser det bare super hyggeligt ud. Dejlig 5 års fødselsdag.
    Men må man godt undre sig over kommunens kostpolitik, når man kender sukkerindholdet i frugt og figenstænger ;-) nå, lad det bare være.... ha ha.
    Kh. Liv

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)