".... HER EN AF DAGENE....." er mit frirum til de ord der ikke flyver andre steder hen - og til at vise hvad der sker i mit liv både på den kreative front- og hvilke tanker der rører sig undervejs.. Velkommen til min hverdagsblog- for det er det her er mest af :-)

Pudsigt...min mobil har også problemer med at stave til fx julefrokoster....
SvarSletLene
Hi hi Lene, ja og nu ser jeg lidt uklart og er tørstig. Så er det godt min mand og jeg lige om "lidt" skal nyde hotellets morgenmad og derefter ud i den kolde hovedstad uden de 2 arvinger. God weekend derude.
SvarSlet