Gå videre til hovedindholdet

en helt ny start

synger Allan Olsen vist- hørte lige Daltons seneste plade 4 timer igår- den sidder fast i cd afspilleren i bilen og jeg skulle til Kolding og hjem- og radioen kan kun med nød og næppe finde P4 KBH når jeg er indenfor passende radius af det... så jeg fik hørt de 3 ældre herrer og deres tekster- så dejligt kun at være sig selv i bilen- 4 timer i mit eget selskab- med tid til tanker- og tid til tanker om hvad mine nye blog version 2 skal hedde: her en af dagene- ja fordi det er et slagord hjemme hos os, sammen med: "Det ser vi på",  "hvis det strammer til", "det bølger frem og tilbage" og " jeg går lige ud til grisene"- alle citater fra sammenhænge som Dennis og jeg har delt med hinanden siden 2005.  Hvorfor en ny blog- jo fordi der er sket så meget med blogspot siden starten og min start i 2006 og fordi jeg ikke orker at sætte den gamle pænt op med nyt image- har forsøgt med farverne gang på gang men nu er det tid for rent bord, og jeg har vist også fundet ud af lidt mere om hvad jeg vil med min blog. Desuden var det engelseke navn til den gamle lavet da jeg startede som del af et amerikansk netværk.
Jeg får utroligt ofte blot tænkt på at jeg vil skrive om dette eller hint- men får ikke lavet et indlæg på grund af manglende tid eller at øjeblikkets inspiration er forpasset. Måske et rent bord kunne lave om på det. Jeg vil bloggeriet fordi det er stedet hvor jeg kan skrive mine tanker om hvad som helst- jeg vil også gerne vise mit liv, mine børn, mine kreative projekter og det må også gerne se pænt ud- men da jeg er en skurk mht at få taget fotos, lagt dem på pc'en og brugt dem på bloggen ja så er det ordene her kommer mest af. Og mest ord til mig selv som en dagbog over mit liv- så her kommer ingen give aways for at forøge seerskaren og jeg har ikke behov for fans- tværtimod: Den der lever skjult lever godt :-) men hvorfor så udgive på nettet- tjah måske er der nogle enkelte af mine venner og bekendte der vil trække på smilebåndet over mine indlæg og sige- ja men det er selvfølgelig Ellen- så nu er jeg på vej...

Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)