Bytterier i brunt


I torsdags byttede jeg mig til dette fine sættekasse hus fra Mette . Jeg havde nogle større sættekasser til salg og en del af handlen var dette fine hus, som jeg er super glad for- det er til mig selv :-)  Stoffet bagved er også fra et bytte, denne gang med Fie og jeg havde ikke lige set at det var det stof Mette havde brugt i sættekassen men det er det jo :-) I kanten af stofstykket sad mærket stadig og det var fra NT of Denmark- endnu en gang et betræk derfra. De har altså lavet rigtig mange fine.

Kommentarer

  1. sikke fine bytte ting du har fået, dejlig retro brun :)

    SvarSlet
  2. Dejligt at stoffet kom godt frem- og hvor pudsigt at det lige passede til sættekassen:-) Jeg er supertilfreds med stofpakken fra dig-så nu må jeg igang... Jeg poster et indlæg om vores byttehandel imorgen formiddag:-)

    SvarSlet
  3. Jeannett: Ja jeg falder altså også for de brune sager... det må være røget ind med modermælken dengang i '70erne :-)

    Fie: Ja det var et fint sammenfald :-) glæder mig til at se dit indlæg :-)

    SvarSlet

Send en kommentar