sættekasseprojekt




I efteråret faldt jeg over en bunke sættekasser i turkis, hvid og lyserød. De er ca 40*50 cm og er formalede med en mat maling. Jeg havde tænkt at lave en lyserød babapapa til hver af pigerne til jul- 2011- men det bliver altså et 2012 projekt istedet.. Men skulle du have lyst at købe en sættekasse i den størrelse sender jeg den gerne til dig for 120 kr plus porto. Jeg gad godt lave nogle med lækkert papir og stof osv og sælge- men mon ikke jeg skal koncentrere mig om strik og syning..

Kommentarer

  1. Spændende med sættekasseprojekterne.

    Tak for dine hyggelige kommentarer hos mig, dem er jeg rigtig glad for :o)

    God weekend!

    Kh. Irene

    SvarSlet
  2. Hej du, jeg skal lige høre om du købte nogen til mig dengang, ellers er jeg stadig interesseret i en blå. Glæder mig til vi snart skal være kreative sammen.

    SvarSlet
  3. Sikke da nogle skønne stoffer ;o). Og hvis det ikke lige var for PostDanmarks portotakster kunne jeg godt være interesseret i en sættekassen :o(.

    God weekend.

    SvarSlet
  4. Irene, selv tak- ja nu får vi se om jeg får projekterne gennemført- der er godt nok mange stumper der skal tilpasses hullerne..

    Jeanett: Jo jeg har en blå til dig- glæder mig også gevaldigt til næste weekend igen..

    Pia: Vi kan godt finde ud af noget med at jeg smider en sættekasse af hos Jeanett/ Ævlebævle som bor ved Viborg.. Måske hun skal med til jeres blogtræf- jeg spørger lige hvis du er interesseret- for vi skal nemlig mødes i Kolding weekenden inden...

    SvarSlet

Send en kommentar