stars on 45...

Kan I huske dem.... tilbage fra start 80'erne.... jeg kom til at tænke på det i går, da jeg så skolebussen samle børn op.. da jeg gik i 8. og 9. klasse kørte jeg dagligt med bus minimum 7 km til Langå skole. Minimum fordi det afhang af ruten... om man kom på eller af først eller sidst... af og til stod jeg af og gik 1 km i aftenmørket for at slippe for omvejen med bussen.. nå men buschaufføren var en rar mand.. han havde läkerol til børn der plagede om at smage... og det gjorde vi dagligt... måske især når vi lige var de sidste der skulle af... og desuden spillede han kasettebånd.. på bussens musikanlæg.. og noget af det han spillede var Stars on 45... altså når jeg hører det nu er det bare for gammelt... men videoen er ret sjov at se på... selv det ungerne optager på telefonen nu om dage er bedre... Ret vildt ikke...

nå men min youtube kører ikke på stars on 45  i dag.... der kom ret hurtigt noget mere nutidigt på...

Kommentarer

  1. Jeg kan genkende den, nu jeg hører den. Men jeg tror ikke den har været fast repertoire hos mig ;-) Men sjovt at høre den igen.

    SvarSlet

Send en kommentar