Gå videre til hovedindholdet

Små projekt bags


Nu har jeg fået ialt 3 små bags færdige hvor stykkerne af de gamle broderedes klokkestrenge er indarbejdede... Det tager selvfølgelig længere tid at lave en lille pung med patchwork end i et helt stykke stof, men det er hyggeligt at sidde med og lege med stof og farver. Min svigerindens har spurgt om jeg ikke lige syer nogen til noget outletsalg hun laver hvert halve år...  Ah... Hvad skulle prisen så være... Plus jeg vil hellerebruge dem til nogle der "sætter"pris på håndværk istedet for "så billigt som muligt".. Ja ja indtil videre går det fint med at starte et nyt hækle/strikketøj op og selv fylde i dem :-)











Kommentarer

  1. De er virkelig fine, Ellen K. Og de er slet, slet ikke outlet-varer. Siger det bare!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, jeg kan tydeligt se at nr tre er mere lige i kanterne end nr et... Måske er det træning eller mindre træthed der gør det :-) hvis der skal laves outlet bliver det vist uden lynlås og uden patchwork... Iøvrigt tak for rosen, dejligt at andre end mig selv synes de er fine ;-) manden min kan ikke rigtig beundre de der ting i ret laang tid af gangen ;-)

      Slet
  2. De er bare så smukke! Jeg er helt enig - bestemt ikke outlet varer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mette- min søster fik en af dem- den fineste- og jeg fik hende lokket til at lave perler af glas til maskemarkører... så en ganske god deal er jeg sikker på :-)

      Slet
  3. Ej, hvor er de virkelig fine. Sikke en god idé at bruge broderier på den måde.
    Istemmer koret: Ikke outlet! :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)