Gå videre til hovedindholdet

Pakkeleg

 Er spændte på om mine kollegaer bliver lige så begejstrede...  Kom så Rudolf!

Så er der julefrokost på kontoret og pakkeleg ... Vi skal have to pakker med til25-30 kr... Hm. Fandt lige en lille flaske uåbnet sprut i skabet af østeuropæisk herkomst... Mindst 5 år gammel...  Det kommer vi ikke til at savne... Og så er der en lille æske chokolade... Og sidst men ikke mindst har jeg hæklet mug cover inspireret af rensdyr... Den vil pigerne nødig af med... Så bliver vist nødt til at lave noget lignede til dem også ...




Kommentarer

  1. Det mest fantastiskte mug-cover længe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig... Og har så overværet hvordan kontorets yngste udtrykte sin skuffelse over at æsken med chokolade ihvertfald ikke havde kostet 25 kr... Kunne altså ikke lade værende at sige at jeg havde haft tre pakker med... Og sidder og tænker på hvorfor det irriterer mig at hun så tydeligt er skuffet over kun at ende med en lille pakke... Men nu er jeg også vokset op med pakkeleg hvor gaven bestod af en stor bagekartoffel eller andet snyd... Måske det handler om det... At jeg bliver i tvivl om jeg har misforstået alvoren i pakkeleg, og man bare skal komme med fede ting... Dahhhhh...

      Slet
  2. Dejlige gave

    Mærkligt med den yngste kollega, pointen er da primært at have det sjovt.... selv følgelig skal der være noget ved at pakke det op, men selv en bage kartoffel kan bruges, det værste jeg har set var en der pakkede skrappeloder ind æv.
    men helt ærligt så legen jo sjovest med mange gaver.... du med bragte 3... det sejt.

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet MEGAflot!
    Pakkeleg SKAL da være med kiksede gaver også! Og jeg tror da vist nok ikke det er minimum 25, men maximum 25? Vi må håbe din kollega bliver klogere.....
    Jeg skal til pakkeleg tirsdag. Foreløbigt er gaverne chokoladeskeer til varm chokolade (den eneste pakke til 25 kr), en flask svensk "julmust" og Hello Kitty kleenex.....

    SvarSlet
  4. Altså mug-coveret med Rudolf er da bare sød,tænker det er nogle fine gaver du har haft med:0)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)