29. september 2016

Høst strikkelørdag d. 22.10.16


Så vil jeg gerne invitere til efterårsstrik i vores sommerhus ved Boeslum Strand.
Lørdag i efterårsferien fra kl. 10-17. Vi skal have kaffe og te og noget at spise- måske ild i brændeovnen og strik og snak- og en luftetur til stranden kan det vel også blive til. Hvis nogen bliver trætte og gerne vil overnatte er der også mulighed for det- der er nemlig ekstra senge. Pigerne er også derude- så hvis du vil have et barn med kan de nok lege sammen, men jeg arrangerer ikke noget børneunderholdning- så en i-pad til at hygge med i køjesengen og på hemsen vil måske være et hit- så vi andre kan strikke i fred og ro ;-)
Meld dig gerne til her eller på facebook eller sms- så sender jeg adressen retur :-)

6 kommentarer:

  1. Uh ja tak, det lyder rigtig hyggeligt. Ved ikke endnu, om jeg tager Karen med :-)
    Sig til, hvis der er noget jeg skal tage med

    SvarSlet
  2. uuuhhh, det lyder hyggeligt, og jeg kom da også rigtig gerne, men måske en anden gang, god fornöjelse!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det håber jeg det bliver Frida - hvis du tog flyet fra Island så skulle det vist være mere end en dag ;-) men det kunne jo også lade sig arrangere ;-)

      Slet
  3. Lyder hyggeligt. Tjekker lige dato og aftaler med familien. Vender tilbage ;-)
    ps. har du brug for at høre (igen igen igen igen) at jeg elsker Boeslum Strand. Men altså ... her goes: Jeg elsker Boeslum Strand!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sætter dig på måske listen- og ja den strand er dejlig! En wauw så skøn oplevelse hver gang!

      Slet