17. november 2015

Mønsterstrik

Jeg har lyst til flerfarvet strik... Som i fair isle... Men ikke hønsestrik... Så nu bruger perlepladen her som diagram til handsker uden fingre.  Måske mine benpinde fra g-uld skal bruges... Bare fordi de er rare at røre ved.  Og bare antallet af masker går op med 10 og 15 passer mønstret... Hm 60 masker på p ? Måske det bliver lige rigeligt.... Nå det ender jo nok med at gå op... Egentlig er det bare indimellem tidsfordriv for jeg mangler kun det sidste ærme og halsen på velfærdsmodel... Så jeg burde blive ved den... Har jo afbrudt den med både vinkelsjal, Lotte sjal og rib hue.... ren overspringshandling...

2 kommentarer:

  1. det er nogle fede farver! Kan godt forstå du lige var nødt til det......

    SvarSlet
  2. Vildt mønster. Ser meget kompliceret ud.
    Elsker dine sjaler. Det du har på, på billedet er lige min stil og mine farver. Elsker det!
    Ha' en dejlig onsdag. Kh. Liv

    SvarSlet