20. maj 2015

metermeter

I aften har jeg meldt mig til et arrangement hos Sysiden- en online syklub- det er et besøg hos
Metermeter i Hadsund... glæder mig til at se en anderledes stofbutik- og da de har systue får vi også et indblik i hvordan industrimaskiner arbejder...

Er spændt på om jeg er nødt til at købe noget derude ?

 
I outletten er der dette mørkeblå bomuld... til en bluse til mig?
 
 
eller dette sjove print....med manillamærker på... til en lille boks taske eller lapper til patchwork ?


eller dette slangeskind til leggings ?


Eller noget af det der ikke er på tilbud- men som man får rabat på fordi jeg har meldt mig ind i Sysiden...

2 kommentarer:

  1. Uhh - elsker deres netbutik. Jeg er spændt på hvad du køber:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for kommentaren Mette, så fandt jeg lige din fine syblog og jeg skal nok vise bunken af stof frem, og glæder mig til mit abonnement på sysiden..

      Slet