26. april 2014

Grønt, måske i sidste øjeblik?


I slutningen af påskeferien fik jeg sået en god del frø i gl. Æggebakker i bryggersvinduet... 
Jeg var noget i tvivl om de alle ville spire for nogle af poserne var for gamle. De første spirede allerede under to dage efter og nu hvor der ikke engang er gået en uge kommer også de sidste frø... Det bliver til frøkenhat, tagetes, gyldenlak, studenternelliker og ærteblomster inden sæsonen er slut.. Og når varmen har bidt sig bedre fast kan de plantes ud... De burde nok pottes over i små Potter undervejs, men det tror jeg ikke bliver til noget... Nå jeg vil lige give dem et sprøjt vand med mandens stryge sprayvandflaske, mens kaffen bliver brygget.... De ting er nemlig også herude i bryggerset...



Og jeg valgte selvfølgelig en grøn kop i anledning af indlægget her ! God lørdag til jer!

2 kommentarer:

  1. Årh hvor herligt med alle de spirer. Jeg selv er ikke kommet i gang, men har haft lysten i år. Det er også fremskridt. Måske næste år?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ihvertfald hyggeligt at kigge på spirer.. så kommer arbejdet l udplantning senere....

      Slet