Historien i skoletasken


En hyggelig kort fortælling om pernilles liv....




Kommentarer

  1. Åh! Jeg sidder da her og smiler:-) Hvor er det fint.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg var ved at kigge efter gamle sager i skoletasken og så kom den her frem: Elsker vand(bade) og is.. det er da dejligt at se :-) Hav en god dag!

      Slet
  2. Nå! Det er vand og is! Rigtig fine billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da en rund swimmingpool- tror jeg ;-)

      Slet
  3. Den er da rigtig sød ... en skøn idé og en af de ting, man har lyst til at gemme som forælder. Tak for din søde kommentar - sjovt, at det var gået din næse forbi at vi er rykket til Spanien i en periode ... Jeg er begyndt at skrive på en anden blog også: detrenecirkus.wordpress.com for jeg kunne ikke finde ud af det der med blandingen af det hele. Så nu har jeg adskilt det lidt. Du kan følge lidt med i livet i Spanien dér - skulle du få lyst ;-) Nu håber jeg at jeg er ved at komme lidt i blogomdrejninger igen. Jeg er i hvert tilfælde stadig glad for at læse med på din blog!

    SvarSlet

Send en kommentar