Gå videre til hovedindholdet

Grå og orange pynterier...


For et par uger siden fik jeg nye skærmbriller... Ja nu har jeg allround briller, solbriller med styrke og skærmbriller... Som også er nødvendige når jeg skal tråde en nål... Æv... Nå men lad mig gøre en dyd af nødvendigheden og derfor er mine nye briller altså friskere i farven end før... Inden i er de meget orange.. Men når de er på er de lidt mere afdæmpede... Men alligevel syntes jeg at der manglede lidt pynt i resten af min garderobe som nemt kunne matche brillerne som jo kun kommer på når jeg sætter mig på job... Så jeg har fundet en fed som i meget tyk lædersnor og sat nogle store perler  som lå i lageret... Endda i grå....som resten af brillen er... Og så er det jo nemt lige at hive kæden om halsen og brillerne matcher lidt mere med resten af mig....så mangler der bare en orange neglelak på tæerne...




Og tjek så lige mine øreringene ud, det var fødselsdaggaven fra manden min :-) de er fra Pernille Corydon, hvis smykker jeg længe har sukket over.... og det var ret nemt at give manden et link til både indkøbssted og forslag til gavevalg !! 
Det var alligevel en overraskelse, for jeg havde ikke selv lige fundet den model jeg fik :-)

Kommentarer

  1. De er godt nok flotte - både brillerne og din nye, fikse halskæde. Det ser totalt gennemført og matchende ud :-)
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange Tak Karen :-) så lader jeg som om der er styr på det ;-)

      Slet
  2. Hvor er du hip at se på.
    Vi når jo desværre alle en alder, hvor briller er nødvendige. Så kan man lige så godt gøre en dyd af det, som dig. Smukke øreringe også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen tak- ja jeg har i mange år været lidt langsynet- men nu er det blevet til mere ;-)

      Slet
  3. Pift piiiiiift, hvor ser du godt ud. Brillerne klær dig kanon.
    Hvilken lækker ide med den tykke lædersnøre og træperlerne :-)
    Og de der mænd, de kan altså godt overraske positivt, også unden alt for store hints ind imellem - flot valg han har gjort.
    Den orange neglelak til tæerne - kan jeg måske godt klare ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) fandt en heldig vinkel med kameraet!!
      Lyder godt Ketty- så mangler vi bare detailplanlægningen af kalenderen ;-)

      Slet
  4. Flotte briller! God ide med noget der passer til om halsen. Det ser rigtig godt ud! Selv vælger jeg altid brune, billige stel der ca ligner det jeg havde sidst..... Mægtig kedeligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved heller ikke hvad der lige greb mig- måske det at jeg kun skal bruge dem ved skærmen- så de mere sikre/kedelige blå jeg har haft i 4 år skal jeg fortsat bruge ellers....og så kan der godt komme lidt spræl på foran pc'en... og de lå i gruppen med firmabetalte stel- :-)

      Slet
  5. Åh, ja - de der brilleskift er irriterende. Jeg kommer som regel først i tanke om mine skærmbriller, når jeg HAR fået hovedpine. God idé til en halskæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. av, av... så langt når jeg ikke for min søster er optiker :-)

      Slet
  6. Du er da bare for standlækker - som altid! : )

    SvarSlet
  7. Så fint ;-)

    Er det her ikk noget for dig?? -> http://gitteluna.blogspot.dk/2013/08/tekstil-bog-og-blogdag-oprab-til-alle.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte Luna- det link skal jeg da lige kigge på- det ser fint ud og jeg gad godt :-) men weekenden efter skal jeg på strikkefestival fra fredag til søndag ;-) og der er en børnefødselsdag på det tidspunkt også- så sammen med at det er inde i KBH og jo ikke længere lige om hjørnet må jeg vist springe over- men glæder mig til at høre hvad I har lavet :-)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)