Gå videre til hovedindholdet

God uge til jer!

En fin lille buket hilser god morgen!


Og så elsker jeg at der er dildskærme i som kontrast til det farvede.

Buketten kommer fra Jeanets dejlige store have.. for der fik pigerne og jeg en god bid af søndagen til at gå- dejligt med spontane visitter :-) Tak for at I gad se på os :-)
Og så nød jeg ellers godt af nogle lækre smagsprøver Jeannet har fået med hjem fra Formland messen- grønkålspesto, citronmandler og ingefær "slik" tror jeg faktisk jeg skal finde på nettet :-) en dag... lækkerier! Hun skriver faktisk lidt om den kommende tid- så jeg må lige holde øje med hvem der producerer hvad ;-)

Men nu til noget helt andet- så har jeg lige lært et nyt udtryk : "Luderjournalistik"  hm hm... meget oplysende indlæg om markedsføringsregler for bloggere.. ikke fordi jeg har behov for at kende de regler- men jeg kan se at der andre steder kører livlige debatter om den slags..

Jeg ved ikke rigtig om jeg gider mene noget om det emne- for selv om jeg kan lide pæne ting, så har jeg en tendens til helst at ville købe dem i genbrug- og som en af mine way back venner (siden '88!) sagde for et par uger siden- så er mine loppetendenser blevet trendy- ok- nu kan jeg kalde mig selv firstmover- Ha ha.! Havde ikke lige været så bevidst om det!

Kommentarer

  1. Også rigtig god uge til jer - og sikke fine blomster! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. tak ilige måde- ja de var dejlige at kigge på til morgenmaden :-)

      Slet
  2. Hvor er det en lækker smuk buket :-)

    Det er altid godt at være trendsetter eller firstmover, jeg hørte i et radioindslag for nylig, at jeg er blandt dem på kaffeområdet. Og det endda ikke engang med vilje ;-)

    Håber i får en rigtig lækker uge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen Ketty- så laver vi da lige en klub- strikkeklub måske ? ;-)

      Slet
    2. Er klar til strikkeklub, tantelikør og lækker kaffe :-)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)