Sammenhækling af tæppe

Her skal I lige se hvordan det går med at hækle lapperne sammen.....

Både pænt på forside og bagside synes jeg-


Forside

Bagside 
 også bagside......

Jeg hækler sammen i hver maske men kun i den ene lænke og så hækler jeg med løse fastmasker fra bagsiden, sådan at forsiden bliver glat- mens sammenhæklingen på bagsiden ligger sig som en forhøjning mellem hver lap.. Desuden hækler jeg alle ender ind undervejs- så der ingen hæftning bliver til sidst- for det medfører altså at tingene ligger i bunken med TO DO alt for længe..


Kommentarer

  1. Lækker tæppe - din sammen hækling er godt ud.

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud :-) flotte sammenhæklinger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ketty- takker- hvordan plejer du at gøre?

      Slet
  3. Sikke fint det bliver :) har prøvet at få fat på dig via mail, men tror ikke det er lykkedes?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Henriette- jeg kommer på netbanken idag- dit kontonr er gået igennem:-)

      Slet
    2. Det er fordi jeg har skiftet bank. Så du skal overføre til et andet konto nr :) skriver en mail senere :)

      Slet
  4. Hvordan gør
    Man. Er selv igang med et tæppe. Men ved ike hvordan jeg skal hækle det sammen

    SvarSlet

Send en kommentar