Gå videre til hovedindholdet

Cirkus Arli og cirkus weekend....

Så kom vi i Cirkus- og det holder- selv om Cirkus Arli ikke er verdens største cirkus så var vi alle godt undeholdt lørdag eftermiddag. Jeg synes det er utroligt hvad de artister kan- se bare lige her hvad der foregår på det der i cirkusverdenen i mange år har være kaldt "a chinese pole".....




Forplejningen i cirkus kan selvfølgelig kun være popcorn og en stor slikke"sut"..


Lirekassenspillede og karrusselen kørte rundt- Cirkus arli er et lille familiecirkus og har i denne sæson som nu er slut været i 105 byer på Sjælland- holdt da op- i Holte hvor vi så dem gav de forestilling 3 dage i træk- hvor mange forestillinger kan det så ikke blive på en sæson- forstår godt at de der artister er rimelig strammet op- de behøves ikke tage en tur i fitnescenteret..




Hjemme hos os selv har der også været cirkus- dog mest i form af en tur til lossepladsen- samle sammen til en tur til spejdernes genbrug og besøg af en veninde med barn- som skulle overtage lidt arvegods.. Her tager drengen hul på klodserne- og pigerne havde travlt med at finde underholdende ting frem :-)

og så vil jeg da lige sige tak til jer læsere som måske kigger ind igen efter mit eventyr som perleblogger- trafikken på bloggen i weekenden har været massiv- og jeg er super glad for alle kommentarer- jeg er glad hvs lidt af det jeg skriver om kan underholde eller inspirere jer:-)

Kommentarer

  1. Arj det ser ud til at have været en skøn cirkus-oplevelse og god weekend i det hele taget : )
    Og det lappe-tæppe er altså bare for lækkert! : )
    - var det mon cirkusartister vi skulle have været Elen K? Så vi ikke skal bekymre os om løbebånd og andre fremmedartede gloser?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg tror desværre løbet er kørt ifht karrieren som artist.. men du dyrker jo yoga- så du kan nå det endnu... og det vil jeg godt betale for at se :-) den der poledancing fik lige pludselig en helt ny betydning for mig- der skal da lige lidt mavetræning indover det tror jeg nok!!! Iøvrigt er jeg ved at tage mod til at vise mit strygebraædtsbetræk- selv om det ikke er hjemmelavet!!!

      Slet
    2. Pokkers! ; )
      Hahahaha... tror ikke mine yoga evner rækker til poledancing inkl. mavemuller! Altså ikke fordi... men alligevel...
      Nuvel glæder mig SÅ meget til at dit strygebrædtsbetræk : ) hep hep!!

      Slet
  2. det ser ud til at have været en god tur i cirkus.

    tæppet under poderne er super fint, er det et du har syet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lotte!
      Ja det var en fin tur- og ja tæppet finder du lige her :-) og i nogle af indlæggene inden .-)
      http://enafdagene.blogspot.dk/2012/07/frdigt-arbejde-parat-til-nste-projekt.html

      Slet
  3. Arj se nu Ellen Kathrine. Du har vundet igen!
    http://wwwpangfang.blogspot.dk/2012/08/vindere-af-giveaway.html
    Tillykke tillykke : )
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv- jeg var faktisk inde og kigge igår inden hun trak ud- men jeg har været super heldig med give awayer det sidste år!!! Det er vist den 5. jeg har vundet.. Fedt- iler videre...

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)