Nye værker til væggen

Forrige fredag da Jeannett var på besøg var vi jo i Retrovilla for at købe tapet til hendes børneværelse. Jeg faldt for et andet mere grafisk tapet- som jeg syntes var fedt på grund af teksten i kanten og de fine streger i mint.
Nu har jeg arbejdet lidt med det og her er lidt fra processen frem mod noget der kan hænges op.








FAKTABOKS:

For at lave figurerne har jeg blot googlet piktogrammer og forstørret dem op i passende mål til den ramme de skal i.
Derefter er de overført til forskelligt papir som jeg har printet i den farve der var kontrast til tapeten.
Og så er der ellers blot at klippe ud og lime sammen, putte i rsamme og hænge op..

men det er lidt svært at tage pæne fotos når der er glas foran..

Kommentarer

  1. Super ide Ellen og så med det grønne tapet ;) det er blevet rigtig fine billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi, Hi- ja det var jo ikke den slags tapet du lige skulle bruge- men jeg havde jo ikke noget fast i tankerne- og goood tid til at kigge på resterne :-)

      Slet
  2. Hold da op, hvor er de blevet fine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ketty- mange tak- jeg håber de kan sættes sammen med noget andet på en væg..

      Slet
  3. Det er da ret kreativt. Som du kan! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Liv- ja på en af dem I ikke har set er jeg blevet lidt for kreativ... den var lidt kedelig og fik så noget sort farve på - rigeligt..de forkerte steder. hm... sådan kan det gå..men hvis ikke man prøver sker der jo intet.. .-)

      Slet
    2. Ligesom mit sytøj som er bedst på afstand :o) Hvo intet vover...

      Slet

Send en kommentar