Mit helt nye morgenhår

Ungerne og jeg nåede frisøren igår, og mit har har er nu det korteste i 12 år... men det er fint for i takt med at kinderne er blevet tykkere så tynger den gamle frisure jo også... jeg skal på skovtur på arbejde idag sammen med hele bixsens kollegaer. Håber på at se nogle kendte ansigter fra det jydske imellem og håber også på tørvejr da jeg har tænkt at flashe mine nyeste sandaler.. fra teva...igen.... hav en god fredag og weekend... imorgen går turen til guldbryllup i jylland.


Kommentarer

  1. Lækkert morgenhår! Tillykke med korte sommerlook.
    Og rigtig god fornøjelse med skovturen i de lækre sandaler.
    God weekend.
    /Liv

    SvarSlet
  2. Tak Liv- jeg er superglad for at vende tilbage til det korte hår- det er bare nemt- og sandalerne var skønne også til en skovtur med skattejagt- på en næsten øde ø- i skønneste solskin.. :-)

    SvarSlet
  3. Smart hår og lækre sandaler. Håber I havde en dejlig weekend i det jyske selvom vejret ikke var så varmt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en dejlig weekend- vi sad jo en del i bilen og pigerne og jeg var med tog fra Randers og retur... det tog 5 timer- med skift undervejs:-) og der mærker man jo ikke blæsten :-)

      Slet

Send en kommentar