pigekjole fra Marapyttas syskole





 
 
 
 
Posted by Picasa

Kommentarer

  1. Årh hvor er den fin. Så kan sommeren bare komme an!

    SvarSlet
  2. Ja tak- og indtil da venter datteren på at jeg får hæklet en hvid hat med lyserøde blomster- for ellers vil hun ikke have kjolen på- det skal da passe sammen..... Godt så:-)

    Skal jeg sætte lommer på af marimekko stoffet for at bryde den store hvide natkjole fornemmelse?

    SvarSlet
    Svar
    1. Lommer er jo altid gode at have små sten, konkylier og muslingeskaller i... (ja jeg tænker sol, sommer, strand og sand når jeg ser kjolen). Og den hæklede hat er naturligvis et must. Det kan ikke være anderledes! :o)

      Slet
  3. Så fin en kjole Ellen.. heldig pige:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Berit: Tak skal du have- den var nem at lave( ifht jakken!) - så jeg skal da igang med nogle flere :-)og jeg håber hun bliver glad for den :-)

      Slet

Send en kommentar