Gå videre til hovedindholdet

Forårskjole I er færdig


Så blev strikningen af Josefines kjole/ lange bluse færdig- så skal der bare hæftes ca 40 ender ;-) Den blev lidt for lang tror jeg- men det kan hun jo vokse sig fra. Pernille har bestemt at hendes kjole skal starte med grøn, pink og lilla- så det er bare med at komme igang med nr . II Jeg har strikket på mine Knitpro pinde som jeg vandt hos Fox og Jane i denne give away. Jeg er superglad for dem- og det er ikke det sidste jeg har strikket med de lækre pinde- så skønt med så lækker en give away gevinst- den passer bare lige til mig - Super.




Kommentarer

  1. Sikker nogle dejlige sommer farver. Forstå godt hun glæder sig.

    SvarSlet
  2. Arj hvor er den altså blevet superfin! Fedeste farver!

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare hurtig, med den fart så strikker du da bare en til Pernille her i weekenden ;) Jeg har ikke rigtig haft tid til at kommenterer her på det sidste, men sikke du har haft gang i bageriet, pas nu på det ikke bliver en vane ;))

    SvarSlet
  4. Lea: ja man trænger til farver nu :-)

    Liv, tak skal du have:-)

    Ha, ha Jeannett, det har taget 6 uger med denne her, så jeg er ikke i kategori med hurtigstrikkerne fra webstrik. Mht bagning så skal der produceres lidt mere i de næste par weekender, så måske jeg bare skal træne , så bliver det nok nemmere at gå til for mig.

    SvarSlet
  5. eiii hvor er den bare smuk med smuk på !

    SvarSlet
  6. Hej Mette- velkommen her på bloggen- håber at se dig igen- og tusind tak for rosen!

    SvarSlet
  7. Ej hvor er den bare fin :-)

    SvarSlet
  8. Hej Marie!
    Mange tak- jeg er glad for at kunne sætte lidt forårsfarver på skærmen- det trænger vi til :-)

    SvarSlet
  9. Må jeg spørge hvilken opskrift der er brugt til kjolen? Den er bare rigtig fin!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)