Gå videre til hovedindholdet

jeg søger stof med dette print i alle farver


Dette fine stof  som jeg har noget af i rødt fra min mors stofbunker- det har aldrig været brugt- men mønsteret har på en eller anden måde altid været i mit liv- Jeg har altid syntes det var hyggeligt at rode i hendes stof, knapper garn osv- så måske derfor sidder det fast på nethinden :-)

Du kan se stoffet i lilla her hos Helene..

og i den lyse variant sammen med hvidt med brune blomster som jeg har byttet mig til her hos Retrorejen- overvejer om jeg skulle spørge om hun vil sælge noget mere af de brune blomster:-)

Hos 2 * Mette Her og  her er det i brunt med lyse blomster

og her i blå med hvide blomster hos Mirjam

og endnu en udgave med orange blomster her hos Sara...

der skulle også findes noget i grønt - det er her ...
Sig til hvis du støder på noget af det på din vej... utoligt som man kan få et bestemt stof på hjernen... håber der er nogle derude der vil af med et par stykker :-)


Kommentarer

  1. Tak skal du have, jeg skal nok lige sende en mail, men der er lidt rigeligt at se til, så måske vi kan aftale det mellem jul og nytår.

    SvarSlet
  2. Det vil passe mig helt perfekt :-D Vi snakkes ved.

    SvarSlet
  3. Hej Ellen...
    :) Jeg har været så überheldig at finde et babydynebetræk og en stor pude i dette stof i rød.. Lille Frida bruger dynebetrækket - men jeg skal nok lige gi' dig en melding, hvis jeg nænner at sælge noget af puden.. ELSKER det og ville også gerne eje andre farver;)
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Ej det må være sødt som babydyne :-) Jamen hvis du husker på mig en dag hvor du evt vil af med noget så sig til :-)

    SvarSlet
  5. Hej. Jeg har sendt dig en mail omkring dette stof. :)

    SvarSlet
  6. Elsker oz bare det stof :) og ja det ville sku være helt fantastisk at have det i alle farver :)

    Kig endelig forbi min blog og salgs/byt side :)

    blog: http://syogpapir.blogspot.dk/
    Salg/byt: http://syogpapir1.blogspot.dk/

    Kh pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Pernille- ja det er så fint- og det du lige har fundet i dine gemmer er også fint- jeg har også noget af det- og vil bruge det med noget blåt... se her... http://enafdagene.blogspot.dk/2013/02/farveleg.html

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)