Gå videre til hovedindholdet

what to do- a lot to do...

der ligger så mange ting på mit bord derhjemme- så mange ideer til gode sager at strikke, hækle og sy, male, bygge, tapetsere osv...
her er en lille bid af listen af de ting der er halvfærdige/ lidt begyndt:
  • sy mappe m. plastlommer til mine rundpinde
  • hækle top færdig til solkjole Pernille
  • sy /hækle solkjole færdig til Josefine
  • sy etagenederdel færdig til Pernille
  • sy blomst på igen på Pernilles solhat
  • strikke en strømpe magen til den første til Josefine
  • sy strikketaske af gl. broderi- materialer er indkøbt
  • strikke på sjal
  • strikke på lyslilla hørbluse
  • strikke på koral sommerbluse
  • strikke på blå hørbluse
  • hækle på tæppe
  • hænge lamper op som er købt i vinters..
  • sætte plade op på væg i mit arbejdsrum til ophæng af knager, kasser mv
  • male skrivebord
osv, osv...... og så er der lige de andre projekter jeg også har tænkt på og dem der har med huset at gøre og med haven at gøre og så er der også lige de udestående opgaver der ligger på mit bord her på arbejdet.... og melde børnene til gymnastik, spejder, svømning osv.. :-)

Kommentarer

  1. Ja den er lang godtnok lang den to-do, nogle af tingene kender jeg jo og den kjole, den glæder jeg mig til at se. Du skal da med på Westmoses to-do leg, kig ind på hendes blog, du kan lige nå at være med i anden runde, hvis du melder dig inden torsdag. Den der solhat er det en du har mønstret på, sådan en gad jeg godt lave til Filippa.

    SvarSlet
  2. Man kan også bare gå lidt ud i haven og nyde livet.

    SvarSlet
  3. Ævlebævle: Det med opskriften finder vi ud af :-)

    Lea: Ja jeg ender faktisk ude i haven om aftenen på sneglejagt og blomsterbesigtelse- og sjældent med ønskeprojekterne- de fleste af dem ovenfor er jo ting jeg synes kunne være fine at lave
    - og jeg tænker tit på dit råd fra sidste år om at vi jo skal bo i vores hus i mindst 15 år frem- så der er god tid til at nå det hele :-) tak for at spørge til planterne i øvrigt- jamen jeg er interesseret i hvad som helst til haven- har fået gang i storkenæbene som skal kæmpe lidt med skavlderkålene og hoståerne fra min mor vogter jeg dagligt mod snegle- pigerne er til stor hjælp mht at holde udkig efter at de ikke kommer og spiser planterne!! Jeg ved endnu ikke lige hvornår jeg skal på udflugt til Nakskov- men det kunne være at pigerne og jeg skulle køre en tur i uge 28 hvor vi har ferie. Hav en god dag :-)

    SvarSlet
  4. Det kan jeg slet ikke huske jeg skulle have sagt, men det passer da meget godt. Jeg er selv gået i stå med ombygning, men det går nok endda.
    Jeg har ferie uge 26 27 men mon ikke vi kan finde ud af det alligevel?
    Sikke nogle søde børn og hatte du har lavet:-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)