Fredagssnoller


På min tur hjem fra job idag kom jeg forbi keramikeren gertrud Berg.. Det er nok 25 år siden jeg var inde i hendes hyggelige butik i Nørre vissing sidst, men når man hopper af motorvejen fredag eftermiddag ses jo heldigvis lidt andet end de slagne vej. Så jeg måtte have et krus med hjem. I Hammel stoppede jeg så ved garnforretningen og fandt en knit Pro zing pind til samlingen... Og nu vil jeg nydekaffen på terrassen indtil bordet har dækket sig selv. Dennis mener at pigerne gør det. Jeg har ikke noget imod at vente til det sker. Bare jeg har mit strikketøj med...

Jeg strikker på starting point af loli locatelli... Jeg er snart færdig med clue 2, men er så mere end en uge bagud... Men det bliver fint. Uanset tempo... Og jeg er ret spændt på hvordan det skal samles til en hel wrap. Pinsen står for døren. Jeg skal strikke, gøre rent og nyde vejret og familien. 

Kommentarer

  1. hej, det er virkelig en fint kop og dine strikkede ting ser fint ud, det bliver spændende hvordan det ser ud, når den er færdig :0) rigtig god pinse! jeg skal arbejde :0( kh ulrike

    SvarSlet
    Svar
    1. Ville også lige ønske dig ILige måde, men istedet må du have god arbejdslyst. Kh Ellen.

      Slet

Send en kommentar