24. februar 2015

Hjemme..

 
 
Som i hjemmearbejdsplads... sådan ser det ud når jeg arbejder hjemme fra- med grønt til den ene side og terrassekig til den anden- og ledninger der ikke rigtig matcher det gamle teakchatol- men der skal jo altså strøm til skidtet ikk!
 
Jeg nyder at have mulighed for at sidde fredeligt i eget hjem og fordybe mig- at det er arbejde jeg fordyber mig i gør intet- bare her er fredeligt. Ind imellem så tænker jeg at mine 20 voksenår før børn jo nok har sat lige rigelig spor i mine behov- eller også er det bare alderen der gør at jeg ikke skubber behovet for ro i eget hjem ind under gulvtæppet-
 
Nå tilbage til skærmen/papirerne som ligger på spisebordet.... og en ny kop kaffe...
 
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, kan rigtig godt lide dit chartol :)
    Hvad med at sætte stikkene fast op under chartollet eller bagpå, og så evt. bore et lille hul???
    Håber at du ellers har det godt.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  2. Arj hvor sk*** hyggeligt Ellen K. Sikke en skøn plads du har fået indrettet dig. Jeg ville nok ikke arbejde, men blive helt filosofisk og klog-agtig på dén plads :)

    SvarSlet
  3. Jeg er vildt misundelig - netop den med ro i eget hjem, det er vidunderligt, også selv om det er arbejde, der skal fra hånden og ikke hygge.
    I morgen er det min tur (håber jeg)
    God arbejdslyst

    SvarSlet
  4. Sikke dog en skøn udsigt! Når jeg arbejder hjemme (i fritiden) foregår det som regel i sofaen. Med musik og strikketøj, så jeg læser bedre. Det er SÅ hyggeligt. Men din udsigt slår alligevel alt.

    SvarSlet