Farverige fund i ferielandet

Samtidig med at min "automail" forsøger at sende det samme indlæg til loggen igen og igen - jeg beklager! Så var pigerne og jeg på genbrugsjagt igår. Udover lidt legetøj efter princippet "vælg frit en ting" og et par lyserøde leopardbukser til Pernille så er de her stoffer det fineste jeg fandt. Jeg tænker puder m det grønne og det blå, og det lilla, tjwh lilla kan man vel altid bruge?  Vi samlede også vandmænd og kiggede på brændmænd og krabber ind imellem bygerne og isene :-).

Kommentarer

  1. Fine loppis-fund! Det lyder som om i virkelig hygger jer! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ps. dét med det gentagne indlæg ignorerer vi bare og tillægger din senilitet!

      Slet
  2. Hvor er det fine fund - der er nu ikke noget som en god genbrugsjagt :o)

    SvarSlet
  3. Kan rigtig godt lide det blå stykke du har fundet, er sikker på det bliver nogle fine puder :-)

    SvarSlet
  4. Tak skal I have, nej det er herligt. Og Liv jeg kan næsten ikke høre hvad du siger.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh. Er du også smådøv?!? Det er jo helt galt fat med dig. Både senil og døv! Hahahaha :-D

      Slet

Send en kommentar